Увага! Оплата послуг доступна абонентам передплаченого зв'язку
Я хочу оплатити:
 

Питання та Відповіді

11.04.2013

1. Хто може скористатись послугою «Мобільні гроші»?

Послуга  доступна тільки абонентам передплаченого зв’язку.

2. Виникають помилки при користуванні послугою «Мобільні гроші». Що робити?

  • Перевірте, чи відповідає ваш номер наступним вимогам:
  • Ви – абонент передплаченого зв’язку;
  • Перевірте, чи коректні реквізити для оплати ви використовуєте.
  • Щоб оплатити сервіси, перераховані нижче, після активації номера Київстар, вам необхідно скористатися телекомунікаційними послугами на суму не менше 40 грн. «Мобільні гроші» активуються протягом 2-х діб після досягнення цього порогу. Перелік сервісів, для яких діє дане обмеження: VAB погашення кредиту, Дельта Банк, Поповнення платіжної картки VISA (VMT БРС), Поповнення платіжної картки MASTERCARD (Приват Банк), Форвард Банк (погашення кредиту),Форвард Банк (поповнення рахунку), Ощадна каса, ІНДУСТРІАЛБАНК (поповнення кредитної картки), ТЕРРА БАНК (поповнення карток), Альфа Банк (поповнення дебетної картки), Альфа Банк (погашення кредиту), Альфа Банк (поповнення кредитної картки), Банк Восток поповнення карткового рахунку, Мелітополь – кредит, Банк Михайлівський поповнення рахунку, Банк Восток. Поповнення  картки, Поповнення платіжної картки MasterCard (MC MS), Інтертелеком, ПіплНет, Утел (Online), Лайф ФК,  МТС, Київстар моб. зв'язок, Єдиний  гаманець, 2Пэй Онлайн, Поповнення гаманців  EasyPay (за № гаманця), Манексі, Форекс фо ю, Лотро (LOTRO), Поповнення гаманців EasyPay (за № телефону), Веб Мані, ФОРЕКС ММСІС груп (FOREX MMCIS group), ФІС (FIS), Скайп, Оріфлейм (№ консультанта), Фаберлік, Алтівойп,  Одеко&Воля ТВ та інтернет (Тернопіль), Дніпрогаз, Поповнення електронного гаманця ГЛОБАЛМАНІ, Отримання готівки в касах МЕ і НЕ.

          

  1. Яка максимальна сума одноразового платежу  ?
  • 3000 грн. (включаючи комісію)
  1. Яку максимальну суму коштів можна витратити впродовж місяця?
  • 10000 грн. (включаючи комісію)

   5.   Я контрактний абонент Київстар. Чи можу я користуватись послугою?

  • На жаль, ні. Для того, що користуватись послугою, ви можете перейти на передплачену форму обслуговування.
  1. Отримали SMS: «Заявка не прийнята. Закінчився  термін дії коду підтвердження.». Гроші з рахунку не зняті. Що робити?
  • Надішліть запит на оплату повторно. Ви отримаєте новий код підтвердження у SMS, який діятиме впродовж 30 хвилин.

  1. Отримали SMS: «Заявка відхилена. Недостатньо коштів на рахунку. Поповніть рахунок і спробуйте ще раз. Залишок на рахунку після оплати  має бути не менше 3 грн.». Гроші з рахунку не зняті. Чому?
  • Після списання суми платежу, з врахуванням комісії, на вашому рахунку повинно залишитись не менше 3 грн. Перевірте залишок на вашому рахунку і впевніться, що залишку коштів буде достатньо для здійснення платежу, з урахуванням цієї умови.

  8.   Платіж відбувся, проте сплачені кошти не дійшли до адресату. Що робити?

  •  В SMS, яке надійшло вам по факту здійснення оплати, є унікальний номер транзакції. Звернувшись до контактного центру ФК «Контрактовий дім» по тел. +38 044 537 33 74 або  +38 097 224 33 22, ви зможете уточнити, чи надійшов ваш платіж до отримувача.

  1. В який термін зараховується платіж при оплаті послуг?
  • Миттєво
  1. В який термін зараховуються кошти на платіжні карти?
  • Від 1-го до 3-х банківських днів.
  1.  Навіщо потрібен одноразовий пароль доступу до Мого мобільного гаманця?
  • З метою убезпечення ваших персональних даних, ми використовуємо механізм авторизації з тимчасовим паролем, який ви отримуєте у  на ваш номер телефону. Таким чином, ніхто, окрім власника телефону, не зможе підібрати пароль до інформації про ваші платежі.
  1.  Якщо я отримаю новий пароль, чи буде працювати старий?
  • Так, старий пароль не буде працювати.
  1. Мого питання тут немає, куди я можу звернутись, щоб отримати додаткову консультацію?
  • Для з’ясування питань, що пов’язані з наданням послуги «Мобільні гроші», телефонуйте 466 (безкоштовно з мобільного Київстар).
  • З питань надання фінансових послуг, звертайтесь до контактного центру ФК «Контрактовий дім»:  +38 044 537 33 74 або +38 097 224 33 22.
  • З питань надання фінансових послуг, звертайтеся в контактний центр ТОВ «ГлобалМані»: +38 044 3000 800

 

 
Зверніть увагу: При виникненні питань про надання фінансових послуг - безпосередньо на сторінці сервісу, вказані контакти фінансової компанії в яку необхідно звернутися